نسخه آزمایشی«دستیار صوتی هوشمند نَوا» منتشر شد/ در کمپین نوار شرکت کنید و جایزه بگیرید

نسخه آزمایشی«دستیار صوتی هوشمند نَوا» منتشر شد/ در کمپین نوار شرکت کنید و جایزه بگیرید

نسخه آزمایشی اپلیکیشن «دستیار صوتی هوشمند نَوا» برای سیستم عامل اندروید در حالی منتشر شد که علاقه‌مندان می‌توانند با مشارکت در بهبود کارایی این اپلیکیشن، جایزه بگیرند.

براساس این گزارش کاربران با استفاده از نوا می‌توانند به راحتی و با استفاده از فرمان صوتی به امکانات متنوعی از جمله آب و هوا، اوقات شرعی، قیمت ارز و سکه، پیامک، تماس صوتی، قرآن، تنظیم آلارم، جست‌وجو در وب، یافتن نزدیک‌ترین اماکن مورد نیاز (مانند رستوران‌، مدرسه، مشاور املاک و…)، فال حافظ و بازی پانتومیم دست یابند. امکاناتی که روز به روز بر تعداد آنها افزوده خواهد شد.

این برنامه، نخستین دستیار واقعا هوشمند ایرانی محسوب می‌شود چرا که امکان دنبال کردن یک گفت‌وگو و پاسخ‌دهی براساس مکالمات قبلی را داراست. همچنین با استفاده از روش­های یادگیری ماشین توانایی هوشمندتر شدن را نیز داراست. به این معنی که هرچه تعداد کاربران و تعامل آن­ها بیشتر شود، نوا این قابلیت را دارد که سوالات و جملات جدید را یاد گرفته و رفته رفته دقت و تنوع جملات پوشش داده شده افزایش یابد.

نوا اولین محصول پیاده‌سازی شده، روی «موتور هوشمند پُرسا» است که زیرساخت انواع سرویس‌های مبتنی بر پردازش طبیعی زبان (NLP) را روی بسترهای مختلف اپلیکیشن موبایل، پیامک، وب، بات در پیام‌رسان‌ها و… ارائه می­دهد.

این محصول ایرانی برای بهبود عملکرد خود در تبدیل گفتار به متن، نیاز به همراهی و مشارکت کاربران دارد. این مشارکت به این صورت است که علاقه‌مندان با مراجعه به اپلیکیشن نوا، در «کمپین نوار» شرکت کرده و ۶۰ جمله بسیار کوتاه را به صورت صوتی ضبط می‌کنند. پس از ضبط این ۶۰ جمله نیز به پاس این همکاری، می‌توانند یکی از جوایز شارژ ۲۰۰۰ تومانی اپراتورهای تلفن همراه (همراه اول، ایرانسل یا رایتل) یا تخفیف ۵۰ درصدی سفارش غذا از سایت چنگال را انتخاب کنند. همچنین هر کاربر با ضبط ۳۰۰ جمله، در قرعه‌کشی ویژه نوا شرکت داده می‌شود.

علاقه‌مندان برای دانلود دستیار صوتی هوشمند نوا می‌توانند از طریق کافه‌بازار در لینک  cafebazaar.ir/app/ir.sokhan.nava/  اقدام کنند.

 

3 5 1

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه